Voorbeelden waar interim finance van toepassing kan zijn:

  • Het huidige kennisniveau op jouw financiële afdeling is te laag. Door middel van het inhuren van tijdelijke (specifieke) kennis kan de financiële afdeling naar een hoger niveau getild worden.
  • Er is tijdelijke ondersteuning nodig op jouw financiële afdeling. Dit kan bijvoorbeeld voortkomen uit een project, ziekteverzuim of zwangerschapsverlof.
  • Bij het implementeren van nieuwe financiële software of een nieuw ERP systeem.
  • Bij het inrichten en optimaliseren van (financieel) administratieve processen.
  • Bij het verbeteren van de managementinformatievoorziening.
  • Bij een veranderende organisatie, denk aan een forse groei of reorganisatie. Dit heeft ook (tijdelijk) impact op jouw financiële afdeling.

Dit zijn de voordelen van een finance interim:

De finance consultant past altijd in de fase van de organisatie en de fase waarin de financiële afdeling zich begeeft.

De werkgever ontlasten van verplichtingen zoals ziekteverzuim, verlof en pensioenreglement.

Flexibiliteit in uren en duur van de opdracht.

We denken mee in het efficiënt uitvoeren van de opdracht.

De finance consultant beschikt over actuele kennis en kunde, omdat FIERS Interim Control volop investeert in scholing en ontwikkeling.

Waarom kiezen voor FIERS Interim Control?

Wij zijn dé partner op het gebied van Interim Finance. We kennen de branche en volgen de ontwikkelingen op de voet. Daarnaast hebben wij een uiteenlopend netwerk opgebouwd. Wil jij de financiële kwaliteit in je organisatie naar een hoger niveau tillen? Neem dan contact op! Zo zijn wij geen verre adviseur, maar een partner dichtbij.

Wij delen graag onze kennis

Bekijk onderstaande artikelen uit onze kennisbank, waarin onze professionals graag hun kennis en expertise met jou delen.

HR & Salaris

3 min. leestijd

Meer grip op verzuim: voorspelbare kosten, focus op ondernemen

Ziekteverzuim kan voor organisaties van elke omvang grote financiële en organisatorische gevolgen hebben. Een verzuimverzekering dekt (een deel van) de loondoorbetaling bij ziekte en biedt vaak extra ondersteuning bij re-integratie en preventie. Zo’n verzekering helpt werkgevers om grip te houden op kosten en de continuïteit van hun organisatie te waarborgen.Bij het afsluiten of aanpassen van een polis zijn keuzes belangrijk, zoals de gewenste dekking, de verhouding tussen premie en risico, en wel of geen arbodienstverlening. Ook bij veranderingen in de onderneming (zoals omzetting naar een andere rechtsvorm of groei/krimp van personeel) is het verstandig de verzekering opnieuw te beoordelen. Onze HR Consultants denken graag met je mee!

HR & Salaris

6 min. leestijd

Oproepkrachten

Voor veel bedrijven is flexibiliteit van personeelsinzet essentieel, vooral in sectoren waar de vraag naar werk sterk kan fluctueren. Oproepkrachten spelen hierbij een belangrijke rol. Zij worden alleen ingezet wanneer er daadwerkelijk werk is, waardoor werkgevers kosten besparen en snel kunnen inspelen op piekmomenten. Onderstaand wordt uitgelegd wat een oproepkracht precies is, welke soorten oproepcontracten er zijn, en welke regels en rechten daarbij horen. Zo weet je als werkgever precies waar je op moet letten om soepel en volgens de wet met oproepkrachten samen te werken.

Bouwen met op elkaar

Jij als ondernemer staat bij ons centraal. Op basis van jouw behoeften ondersteunen wij jou bij een optimale bedrijfsvoering. Jouw wensen en ambities zijn leidend, en daar passen wij onze dienstverlening op aan, niet andersom! Wij kunnen vanuit meerdere invalshoeken de juiste professionals inschakelen en deze aan jouw organisatie verbinden.

Vul het contactformulier in en wij nemen op korte termijn contact met je op!

Wij staan voor je klaar!

De Poort 6
5751 CN Deurne

    Lees in onze privacyverklaring hoe we de gegevens uit dit formulier verwerken.